Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 maja 2016

Siemanero!

Co tam u Was? ;D Nie wiem jak wy ale ja właśnie świętuje drugi dzień wakacji. Jak do tej pory nie miałam czasu nic obejrzeć... zaczełam tylko 2 ksiązki xd "Mechaniczny Anioł" i " Układ". Czytaliście? Polecacie? 
Juz sam początek Mechanicznego Anioła mnie zaskoczył... Czytałam prawie wszystkie części Darów Anioła a mimo wszystko mnie zaskoczyło ;D
No a Układ... już po przeczytaniu opisu wiedziałam jak to się skończy. Historia jakich jest wiele, ale mimo wszystko czytam dalej, bo jest super napisana. 
A wy co czytacie? ;D Mam nadzieje, ze już w tym tygodniu uda mi się dodać nową książke lub film ;P 

1 komentarz:

  1. Farciara...masz już wakacje :) Jausze troszkę poczekać ;3 Ogółem masz świetny blog. Podoba mi się bardzo :D Wpadnij też do mnie "Tajemnica życia Rossa Lyncha". Czekam na nowy post i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń